čtvrtek 5. září 2013

Sunset in Prague

  
  
  
 nová póza 2.0 ? :D
sako Zara, jeans Bershka, polo Ascot sports, boty Converse, hodinky Asos




  
  
  
  
 svačinka - meloun s prosciuttem (možná to zní zvláštně, ale chutná to skvěle!)

Dneska jsem zašel s rodinkou na večeři na Malou Stranu. Cestou zpátky jsme úplně náhodou narazili
 na tenhle úžasný středomořský trh (hned za Karlovým mostem na Kampě) :) Ačkoliv ceny jsou místy
turistické, panuje tam skvělá atmosféra s živou kapelou, co hraje francouzské šlágry. Co víc si přát? :D
Řekl bych, že se tam brzo vrátím :D Jinak za pár dnů jdu ke kadeřnici - a hodlám dát na vaše rady
ohledně mého budoucího účesu, tak mi držte palce! :D

15 komentářů :

  1. Skvele to je! <3 Ja napriklad nakupujem ovocie a zeleninu takmer vylucne na trhoch, panuje tam uplne ina atmosfera a samozrejme kvalita je neporovnatelne vyssia ako v beznych obchodoch. Inak melon s prosciuttem teda vobec neznie zvlastne, pravaze som na to dostala chut. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňuju tyhle atmosféry. Nemůžu dostat z hlavy tu v londýnském Camden Town! To je prostě neskutečný zážitek se tam jen procházet :) Vůbec vlastně celý Londýn má takovou atmosféru :) Baker Street na každém rohu :) paráda. Jinak sáčko ti skvěle padne :) Super jako vždy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee...uzasny outfit... Mooooc slusi ! ;-)

    P.S. Vdaka za krasny koment na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To sako máš skvelé naozaj! :) a ten trh vyzerá veľmi zaujímavo :) určite by som sa tam rada pozrela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi tvůj styl! Je takový ten pouliční Londýnský, nebo jak to říct :D A hezky píšeš! :) Meloun s prosciuttem je vždy skvělý snack, nejhorší je, že mám vždy problém sehnat obě suroviny zároveň :/:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten trh by mě lákal už jenom kvuli té atmosféře, taková místa mám ráda. A taky se mi líbí tvoje sako:P

    OdpovědětVymazat
  7. WOW! Nádhera :))
    Tak takhle nějak vidím, že se obléká můj kluk... :D
    Máš úžasný styl! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Adame Adame, tvé komentáře vždycky spolehlivě potěší! A ta část, kdy jsi napsal, že jsem tě přesvědčila o účasti na RfP snad nejvíc! Před přáteli o tom básním doteď a nedávno mi říkali, že jsem je nadchla a příští rok jedou taky, takže mě jen a jen těší, že někdo dal na mé recenze :D Navíc příští rok bude jubilejní, takže očekávám nějaký boží line-up, i když už jenom letos jsem byla nadšená :)
    A ten výlet do Amstru zní naprosto báječně, hlavně proto, že podívat se do Holandska je můj sen! Možná si ho příští rok taky splním :D!

    A abych přidala i něco k tématu, tak musím říct, že tenhle outfit je hrozně hrozně moc super a meloun s prosciuttem je hrozně hrozně moc dobrej!

    OdpovědětVymazat
  9. Nice post !

    Have a lovely day
    xx Julien
    www.oohjules.com

    OdpovědětVymazat
  10. většinou se mi takove věci nelibi,ale maš to dobře sladěné:)

    OdpovědětVymazat