pondělí 23. září 2013

Prague Fashion Weekend vol. 1 ft. Jakub Polanka

Pátek a sobotu jsem strávil na přehlídkách letošního Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu,
a rozhodně to stálo za to!

Když jsem se před pár měsíci doslechl o tom, že se PFW vrací do Pařížské, vzpomněl jsem si na
open-air ročníky, které se tam odehrávaly. Měl jsem za to, že úroveň, kterou tato akce získala
s loňským přesunem pod přehlídkový stan na Pražský hrad je nenávratně pryč. Ale musím uznat,
že jsem se hodně zmýlil.

Akce se (naštěstí) nevrátila zpátky na molo pod širák, ale přesunula se pod stan před hotel
Intercontinental. Stan byl o dost (možná až dvakrát) větší než loni. Zvětšilo se i vstupní lobby,
kde návštěvníci čekali na vpuštění do přehlídkového sálu. Zázemí doplňoval novinářský
a VIP salonek v Intercontinentalu. Doprovodný program probíhal v různých částech Prahy,
největší byl asi designSUPERMARKET v Salvátorské ulici, kde se prezentovaly značky mladých
českých návrhářů.

Tento ročník byl výjmečný jednak svou velikostí a počtem přehlídek, ale i partnerstvím se značkou
Mercedes-Benz, která zaštiťuje největší světové Fashion Weeky v Paříži a New Yorku. A tento rok
se jedním takovým (i když zatím jen weekendem) může chlubit i Praha. Je to obrovský skok pro českou
módu! :)


Jakub Polanka na sobotní Fashion Gala Night

Vrcholem programu byla bezesporu (stejně jako minulý rok) přehlídka Jakuba Polanky. Ta se konala 
v sobotu po 21. hodině a kromě modelů slavného českého návrháře na ní byly k vidění i šaty Michaela
Sontaga. Ty ale zapadly ve stínu skvělé Polankovy kolekce.

V kolekci inspirované pařížskou multikulturní čtvrtí Belleville jste mohli potkat arabskou burku nebo
šaty z palestin (šátků) kombinované s americkými snapbacky. Prostě bomba! :D

Na přehlídku se přišel podívat i slavný návrhář Jimmy Choo s rodinou. V krátkém rozhovoru chválil
krásu a přirozenost našeho hlavního města, ale taky si trošku rýpnul. Na pozvánce na afterparty sice
bylo napsáno dress code: black tie (smoking). Doporučení českých organizátorů pochopil jen pan Choo.
Tak snad se příští rok ti naši VIP polepší :D

 hlavní přehlídkou MBPFW 2013 provázel Libor Bouček a stan praskal ve švech, sedělo a stálo se kde se dalo...



  
 palestiny budou zase in!
   
  
  
 Jimmy Choo je velmi příjemný chlapík, Praha je podle něj "very beautiful and very natural"
Jimmyho dcera (ta v růžovém) oblékla na večer model právě od Jakuba Polanky






Pátek

kolekce Jaroslava a červený skřítek :D


 Dušní 3 - se Simplem nejlepší přehlídka dne
Kolekce a styling alá první republika za doprovodu Parov Stelar = nejde nic vytknout
 Simple

Sobota
  
 Zuzana Kubíčková



 List
 bunda přes šaty je možná cool, ale na mě to spíš působí jako devadesátkovej okresní bál :D
 Petra Ptáčková
jedna z tváří MBPFW - topmodel Šimon Kotyk
 Martin Havel
 Stinak
Stinak

Ivana Kaňovská


super natočená upoutávka, která hrála před většinou přehlídek (a ta písnička mi pořád zní v hlavě) :D

11 komentářů :

  1. Palestiny?! Prosím, už nééé! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se zhrozila nad palestinou :D Ale to jsem dělala i když se vracelo camo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tiez som sa zhrozila nad ´palestinami´, este stale som si nezvykal ani na camo! :D A paradne fotky. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne pripadá väčšina takýchto modelov strašne nevkusných a hrozných :D Som skôr za taký klasickejší a jednoduchší štýl :)) Veľmi sa mi páčia tie šaty, čo má na sebe Jimmyho dcéra :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, já mám taky radši jednodušší modely, ale tak zase kde jinde ukázat něco extravagantnějšího než na přehlídce :D Třeba ty šaty z palestin vypadaly zblízka fakt zajímavě a byly skvěle ušité (materiál vypadal jako hedvábí nebo něco podobnýho :D). Ale tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. uff, riadne si si zamákol na tomto článku. jimmy je veľký sympaťák!
    btw vďaka za "záujem" o fotenie, veľmi ma to potešilo. škoda, že si sa ku mne nedostal skôr, cca dva týždne dozadu som bola v prahe :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek..a ráda jsem tě poznala..škoda že na Polanku bylo tolika lidí..že jsem tě ani nezahlédla:) Co jsi měl vlastně na Gala na sobě?

    Ina..ta s vizitkama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já tebe taky! :D Měl jsem černé sako s vyhrnutými rukávy, černé chinos a k tomu bílé véčko :D :) PS: Na vizitkách už se pracuje :D

      Vymazat
  8. Ačkoliv palestiny teda vážně nemusim (už jsem z toho vyrostla:D) tak musím uznat, že zblízka to vypadalo dost zajímavě!:P Každopádně jsem tě ráda poznala a doufám, že se ještě uvidíme:P

    OdpovědětVymazat