sobota 28. září 2013

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend vol. 2

Neděle na MB PFW byla rozhodně úctyhodným zakončením této akce. Králová_Design a Jiří 
Kalfar předvedli zajímavé pánské kolekce, Sharka Bosáková zase zvolila živý hudební doprovod. 
Skvělou show předvedla (dle očekávání) také Mirka Horká a Gravelli, jejíchž kolekci prezentoval
Yemi A.D. se svou taneční skupinou. Pár záběrů z jejich vystoupení najdete i v mém video (níže).

Večerní Start-up byl spíše společenskou událostí, čemuž odpovídala i koncentrace celebrit na m2 :D
Start-up se skládal ze 17 soutěžních přehlídek, plus ještě názávěr s jednou Malajských talentů. 
Musím se přiznat, že jsem po třídenním maratonu nevydržel až do konce a odešel jsem po skončení 
přehlídek soutěžních modelů (jako asi třetina sálu) :D

Z nedělních kolekcí se mi nejvíce líbíla Králová_Design a Sharka Bosáková, u některých ostatních 
mi přišlo, že návrháři spíše soutěžili o to, kolik střihů a druhů látky se vejde na jeden model :)

A i přes několik nedostatků (jako vždy mezi ně patřila volba oblečení některých účastníků programu, 
a to speciálně těch, kteří by měli ze všech ostatních působit nejvíce reprezentativně), jsem byl s akcí 
velmi spokojen. Já vím, už zase tu vytahuju tyhle detaily, ale když už se oblékají nevhodně i lidé 
z největšího (dle jejich slov i nejlepšího) módního časopisu, tak je asi něco špatně :D Stále ale můžu
s klidem říci (jak už jsem myslím zmiňoval minule), že to byl nejlepší Fashion Week, který jsem 
u nás kdy zažil, a potkal i poznal jsem spoustu super lidí! :)


sako a boty Zara, košile Van Graaf, kravata Primark, kalhoty Bershka, trenčkot z Paříže

Takhle mě zachytil objektiv módní policie MBPFW :)

Ještě jedna zapomenutá ze soboty :)

Sharka Bosáková

Králová_Homme

Mirka Horká

můj sestřih fashion weekendu - nezapomeňte přepnout na HD ;)


Jindra Jansová

Králová_Design


Jiří Kalfar



Sharka Bosáková





Chatty


Mirka Horká & Gravelli presents He Froze show by Yemi A.D. - přišel se na ní podívát i Ben Cristovao! :D


i samotný Yemi později také zatančil...

Poslední přehlídka PFW Start-up, která začínala v neděli po 21. hodině, byla podobně jako přehlídka Jakuba Polanky nebo Simple Concept Store hlavně společenskou události, kromě Jimmyho Choo se zúčastnily i Simona Krainová, Jan Fisher mladší nebo Dara Rolins.
přípravná zkouška závěrečné přehlídky
Tak snad zase za rok! :)


PS: Taky jsem se o víkendu objevil na Streetstylu Check Czech Fashion! Za skvělé fotky děkuju jejich 
fotografovi módy ulice Kubovi Ferancovi! :))
Co na ně říkáte vy? :)

7 komentářů :

  1. Né, to mi chceš říct, že ta pani měla vážně takový šaty?! Achjo:/:D Trošku mě mrzí, že v neděli jsem nestihla ani jednu přehlídku.. A ten tvůj úsměv, ten můžu:P:P

    OdpovědětVymazat
  2. Video super! Som milo prekvapená z dámskych kolekcií, veľmi pekné modely a často aj nositeľné :) A tvoj outfit je opäť super, tento štýl je na teba ako robený :)

    OdpovědětVymazat
  3. tvuj blog vidím poprve a celkem se mi tvoje outfity i líbí umíš to dobře kombinovat a jseš i docela odvážnej ale nechápu u tebe jednu věc a to je výběr bot teměř všude se snažíš cpát tenisky a někdy to nevypadá vůbec dobře prostě to z tebe dělá pořád dítě.....zkus pouvažovat o koupi jednoduchých klasických hnědých a černých polobotek a uvidíš že se tvoje outfity dostanou na uplně jinej level.Budou víc mužnější a celkově prostě víc classy

    OdpovědětVymazat
  4. stačí třeba něco takového nemusí to stát majlant
    http://www.marksandspencer.com/Sartorial-Leather-Toe-Dress-Shoes/dp/B009OVEIAY?ie=UTF8&ref=sr_1_45&nodeId=43573030&sr=1-45&qid=1385403931

    http://www.bata.cz/web/kategorie/web-katalog-muzi-polobotky/660691-bata-panske-kozene-polobotky

    http://www.ccc.eu/cz/man/fw13-lasocki/2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek na MvČ jsem četl už dřív, a lakýrky mám, a pak dvě semišový polobotky. Tenisky si rozhodně neberu k obleku :) To že si k nějakýmu míň formálnímu saku vezmu občas conversky nebo vansky má většinou důvod, že chci dát najevo že se neberu až tak moc vážně :D Vezmu si k nim ještě nějáký vtipný ponožky a je to :D Ale ok, budu se snažit víc nosit formálnější obuv ;)

      Vymazat
  5. tvuj blog vidím poprve a celkem se mi tvoje outfity i líbí umíš to dobře kombinovat a jseš i docela odvážnej ale nechápu u tebe jednu věc a to je výběr bot teměř všude se snažíš cpát tenisky a někdy to nevypadá vůbec dobře prostě to z tebe dělá pořád dítě.....zkus pouvažovat o koupi jednoduchých klasických hnědých a černých polobotek a uvidíš že se tvoje outfity dostanou na uplně jinej level.Budou víc mužnější a celkově prostě víc classy......přečti si třeba článek http://www.muzivcesku.cz/zaklady-botniku-iii-pro-studenty

    OdpovědětVymazat