středa 1. května 2013

Wellaflex giveaway



Tak a po dlouhé době je zase nová giveaway! 
Můžete pro sebe (či pro někoho blízkého) získat tři různé laky na vlasy Wellaflex, který jsem získal od společnosti
 Procter and Gamble. Lak jsem testoval a mohu ho doporučit, pokud hledáte lak v dobrém poměru cena/kvalita, já osobně používám kadeřnické (profi :D) laky, které by měli být k vlasům šetrnější. Tyto nové laky Wellaflex nyní vytváří až o 30% menší částice, které pronikají hlouběji mezi vlasy, zvyšují tak jejich pružnost a dodávají přirozený vzhled.

Stačí jen, aby jste dodrželi následující návod:

1) Staňte se (pokud ještě nejste) pravidelným čtenářem mého blogu

2) Dejte "lajk" mé stránce na facebooku

3) Napište mi do komentářů váš email, ať se můžeme domluvit na zaslání nebo předání (Praha).

Giveaway končí v pátek 10.5.2013 ve 23:59

Hodně štěstí! :)

6 komentářů :

  1. Magda.Tonkova@seznam.cz
    To zní fajn! :) a odbírám už dýl :))

    OdpovědětVymazat
  2. foxilady38@centrum.sk
    Odoberám,aj lajk som dala, ale neviem či sa môžem zapojiť aj zo Slovenska...

    OdpovědětVymazat
  3. indrakova96@email.cz :) Odebírám už delší dobu.

    OdpovědětVymazat
  4. Super Giveaway :)!
    Vše splňuji, jsem čtenář a Tvůj FB sleduji moji stránkou :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. lajkuju a sleduju ;) ale hlavně tě sleduju na bloglovinu, gfc mi nikdy nevyhovovalo :D
    joj, laky by se hodily, na ty moje neposlušný baby hair :D
    fortovat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nice giveaway !
    I'm following you now.

    xx



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat