úterý 23. dubna 2013

Berlin (again)

Není to tak dávno, co jsem byl v Berlíně naposledy, a už jsem se tam ocitl zase. 
A musím říct, že mi Berlín začíná být čím dál víc sympatický. Dokonce přemýšlím, že bych 
se tam vydal o prázdninách. Tentokrát jsem důkladně prozkoumal tamní Primark (už v příštím článku, slibuju :)

Zatím tedy alespoň pár fotek Berlína a mě poskakujícího před Braniborskou bránu :D

say JUMP!








 







:))




já s německým koněm :D


muzeum moderního umění Pariser Platz




další donuti


u památníku holocaustu



vyšší patro je celé kancelář Angely Merkelové 


předtím než byly olympijské holínky, brali inspiraci z Kupkových obrazů v Berlínském metru


už v příštím článku se dostane na obsah té největší tašky :D :D

3 komentáře :

  1. Joo Berlín, ten mám ráda! :D Dlouho jsem přemýšlela, jestli se přihlásit na Erasmus do Berlína nebo Vídně, nakonec jsem ale zvolila mnohem bližší...a řekla bych že i klidnější Vídeň :) jinak Primark jsem tam taky prozkoumala dokonale, a to jsem si ze začátku říkala, že tu nákupní tašku, co byly ve stojanu u vchodu nebudu potřebovat.,.to bylo naiví.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Erasmus do Vídně závidím :) Jojo, přesně to jsem si říkal taky :D Pak jsem se asi po pěti minutách musel zastavit a obsah protřídit, protože už byla plná :D

      Vymazat
  2. Taky se tam chystám , ale zatím mi to nevišlo :(

    OdpovědětVymazat