středa 27. března 2013

Spring Designblok Premiere Fashion Week



  




 Liběna Rochová


 předání ceny za nejlepší kolekci (vpravo Daniela Peštová)




Taneční vystoupení



můj outfit
blejzr Gardeur, košile Van Graaf, kravata Mango, kapesníček Tie Rack, kalhoty Reserved, boty Blažek, 
tkaničky Le Premiere

Omlouvám se za to, že jsem sem přes týden nic nového nepřidal, ale jak jste si možná všimli
na mém instagramu, byl jsem se školou mimo civilizaci. Do Prahy jsem se vrátil v neděli 
odpoledne a už za pár hodin jsem byl znovu na cestě. Tentokrát na závěrečný galavečer
jarního Designblok Premiere fashion weeku. Na něm byl vidět výběr z kolekcí všech 
zúčastněných návrhářů, takže mi vlastně ani nevadilo, že jsem tady na samotný fw nebyl.
Následovalo vyhlášení nejlepší kolekce šperků a oblečení (to vyhrála Liběna Rochová) 
jarního Designbloku. S Terkou jsme potkali i Anetu a Gábinu a podařilo se mi ochutnat
jarní rolku plněnou paštikou :D Akce byla velmi dobře zorganizovaná a nádherné prostory
trojského zámečku byly třešničkou na dortu. Už se těším na další, který si snad užiju celý! 

Jinak doufám, že se mi už snad konečně podaří dostříhat slíbené video z Check Czech fashion
show a taky se v brzké době můžete se těšit na giveaway.

1 komentář :

  1. Fotky jsou krásné. Chtěla jsem taky vyrazit na jarní Designblok ,ale nestihla jsem to :(

    OdpovědětVymazat