úterý 5. března 2013

Parka and Catcher in the Rye



 Nerušit, čtu! :D



parka Bershka, jeans a boty Pull and Bear, šála z Anglie
  
fotky od Terky

                                                                                        A je tu další outfit! Tentokrát vám konečně můžu pořádně ukázat parku, kterou jsem ulovil ve slevách a o níž jsem už psal. Fotky jsou       ze dne, kdy jsem ještě nadšeně četl knihu         Kdo chytá v žitě (viz můj minulý článek).     Ještě jednou jí všem můžu jenom doporučit.  Je to opravdu nestárnoucí klasika a četl jsem jí jedním dechem. O víkendu jsem se konečně dostal k tomu probrat k životu můj účet           na lookbooku, na kterém jsem do teď měl       jen jeden outfit z října, nic víc. Takže když budte chtít, můžete mě nyní najít i tam!                                     ................ .                 ........................... . lookbook.nu/adamprague




Nezapomeňte že Giveaway končí už v pátek :)

3 komentáře :

  1. Nojónó, holt nejen fešák ale ještě k tomu mladý intelektuál!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Dík za tip na čtivo. Parka je fakt super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. dneska taky vytáhnu parku, poprvé po zimě:) a knížku mám doma taky, ale ještě jsem se k ní nedostala....to se musí napravit:)

    OdpovědětVymazat