sobota 16. února 2013

Trench coat & sun



 



Trench coat Matinique, jeans Pull and Bear, boty Converse, sunnies HM 

Jak vidíte, tak se mi konečně podařilo nafotit už zmiňovaný trench coat, který jsem si odnesl
z povánočních výprodejů. Kromě jeansů (viz outfit), pár triček a košile jsem toho už víc nesehnal
(akorát nový motýlek a kapesníček, ale pššt :). Takže jsem se mohl věnovat i důležitějším věcem, 
než je nakupování! = Konečně jsem doma nainstaloval wifi router, který mi ležel už dva roky ve skříni.
To znamená, že už nekomunikuji pouze z notebooku, ale občas i z mobilu! => konečně můžu začít 
neomezeně přispívat na Instagráááám! :DD Pokud se chcete stát svědky této technologické (r)evoluce, 
nezapomeňte mě na Insta odebírat!

Fotky jsou od Terezky ;)

2 komentáře :

  1. 1.)Ta první a druhá jsou fakt švihácký! A ta šála bude podle mě k tomu kabátu vypadat fakt dobře ;-P

    2.)"Od Terezky"...http://www.youtube.com/watch?v=ltjT25GyXTM

    OdpovědětVymazat
  2. supr-pupr štýl obliekania. :) kabát a okuliare sú top.

    OdpovědětVymazat