pátek 22. února 2013

My new wardrobe additions

Tenhle týden jsem měl prázdiny (konečně), což znamená, že jsem měl 1) konečně čas
se pořádně vyspat (u mě to znamená tak do 14-15:00 :D ) a taky za 2) jsem měl dostatek času
projít pár obchodů, takže bych se vám rád pochlubil se svými novými přirůstky do šatníku. Hlavně,
že jsem si ani ne před měsícem říkal, že už mám všechno co potřebuju nakoupeno. No jo,
ale ty když ony jsou teď ty slevy... :D



Moje nová oblíbená košile, pořád jsem si říkal že potřebuju nějákou casual alá džínovina :)
A navíc z původních 899 jsem si jí odnesl za 199, no neber to! 


 

Ano i já jsem podlehl, před pár dny v Bershce za 399. V ten den byl docela velký vítr + sníh, 
tak jsem hned po koupi sundal kabát a rovnou jsem odešel v parce, no a od té doby jsem ven nevyšel 
v ničem jiném... :D



   

     No a tady je můj přírůstek do spring/summer šatníku!
     Už chvilku jsem po nějáké takové pokoukával,
     v Zaře měli opravdu pěkné černé. V kombinaci
     s slim kravatou a bílou košilí to vypadá fakt dobře
     (podobné tady), ale dva tisíce se mi za ní dávat nechtěli.
     Za podobnou cenu je mají normálně i v Bershce, ale teď
     ve výprodeji jsem jí ulovil za skvělých 399 (stejně jako
     parku).

     Už se těším, jak bude konečně alespoň těch deset - patnáct
     nad nulou a bude stačit košile, svetr + nějáká tahle lehčí
     bunda :) No i když ta nová parka je taky celkem pohodlná :D




Pro celý článek a více fotek rozklikněte .. 





A tady je ještě druhé tričko, které jsem koupil v Berschce (druhé můžete vidět tady).
Nic losového (nebo opravdu hodně vybledle růžového) jsem doma neměl, a tohle je skvělé třeba s džínami
 do školy nebo na večer, když se jde s kamarády ven.




 


 Tady ještě pár detailů zevnitř mého trench coatu (outfit s ním zde).
Na ten je totiž venku taky zima, takže mi nezbývá nic jiného, než fotit
doma jeho podšívku :D Ale jak se říká ¨detail dělá tečku¨. 
No a ta francouzská trikolóra :))) Nenapadá mě nic jiného než:

 Spring, summer, where the f*ck are you? :D

(dámy prominou a třeba si pustí tuhle písničku na zlepšení nálady :)


                

PS: Chystám pro vás giveaway, tak stay tuned ;)

6 komentářů :

  1. to tričko je skvělý :D
    taky si kolikrát říkám, že mám už všechno co potřebuju, a další den odcházím z obchodu s igelitovou taškou :DD
    těm slevám se prostě odolat nedá!

    OdpovědětVymazat
  2. heeej, s bundou ses mi nepochlubil! chci vidět naživo! :-p

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipně napsané :) Jinak ta parka je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, rovněž musím pochválit výběr hudby! :) Já jsem neskutečnej spáč, pokud nemám povinnosti, tak taky většinou vstávám na oběd :D A moc pěkné přírůstky teda!

    OdpovědětVymazat
  5. Really nice post:) if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat