pondělí 4. února 2013

Casual arrivals


jeans a boty Pull and Bear, mikina a beanie HM, tričko Bershka, kabát Zara



       Tak a jsou tu fotky nových přírůstků z novoročních slev!
       Tentokrát to není nic formálního - jak už napovídá název
       (na pravý opak se ale můžete těšit příště :). Ve výprodejích
       jsem sehnal nové jeansy, dvě funny trička z Bershky
       a beanie v barvě mikiny - teď nevím, má tenhle "kulich"
       v češtině svoje jméno? :D

       Kromě toho se mi podařilo konečně sehnat svůj vysněný
       béžový baloňák, ale na ten je i přes slunečný víkend pořád
       zima. Znáte to, kdo si počká, ten se dočká!

       Teď mě také čeká ples, ale ohledně obleku ještě nemám
       úplně jasno. Každopádně se tento týden ještě musím vydat
       hledat ten správný kapesníček.



                 
Here goes my new arrivals from spring sales! Nothing formal
today (as you can see in title), but you I will be focusing on that
time :) In sales I've bought new jeans, which you can see in 
photos, couple t-shirts (also in picture) and beanie. I am having 
trouble with translating it to Czech :D

I also finally find a trench coat, just the one I was dreaming about.
Just little warmer and sunnier weather and I could finally wear it.

My prom is coming, but I still didn't decided what I will be wearing.
But sure thing is that I'm going to "hunt" the right handkerchief.


2 komentáře :

  1. stejnou mikinu má i můj přítel :) ( a vybírala jsem mu ji samozřejmě já! :D )
    škoda že není vidět i tričko, v Bershce jsem v pánským oddělení koukala i na trička, měli tam ve slevě trička Star Wars, asi se pro nějaký vrátím - na doma :DD

    OdpovědětVymazat
  2. kapesníček růžovej, je ti to jasný?! :-*

    případně motýlka teda...
    http://img.photobucket.com/albums/v219/splitlip/Customized%20stuff/normal_32860PCN_MeestWest04.jpg

    OdpovědětVymazat