sobota 26. ledna 2013

Suit up January




Zrovna když se zleva blížil velkej pes... :D

blejzr Gardeur, kravata Mango, košile Van Graaf, chinos Pull and Bear, boty Blažek
Mám pocit že poslední dobou nosím blejzr nebo oblek něják často (teda né že by mi to vadilo :D).
Taneční, pak PRAMUN, o kterém jsem psal minule, a teď bude následovat další podobná akce. 
O blížícím se plesu nemluvě! Tak mě napadlo, že udělám taky nějáký more-formal outfity. Tenhle je první,
a do konce týdne se můžete těšit na další (pololetí ve škole už je pasé, tak už by mi mělo zbýt více času 
na blog :)

A taky je zpět jeden z mých oblíbených seriálů (zvlášť když už nebude nová Gossip Girl)!


3 komentáře :

  1. to sako s kalhotama vypadá dobře:))
    a Suits už stahuju, potřebuju si najít alespoň nějakou další náhradu za GG, i když to nic nenahradí ( a od Dana jsem to nečekala! ). A znáš Skins? To je úplně z jinýho soudku, ale hrozně super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslel že to byla Dorota!! :D ale ten Dan tam byl celou dobu přímo pod nosem.. :D Skins neznám, ale koukal jsem na promo a vypadá to zajímavě - snad teď budu mít čas, tak na to zkusím kouknout :)

      Vymazat