čtvrtek 13. prosince 2012

Winter shopping outfit

Tak sem taky přidám nějaké ty fotky ze středečního nákupního výletu do IKEA,
na který jsem vyrazil s Terkou (a které také děkuji za kjůůt fotky :) !

Co se samotného nakupování týče, tak se většinou zdržuji v oblasti kuchyní, pracoven
a dekorací. Tentokrát jsem se ale celkem dlouho zasekl v oddělení šaten. Došlo mi,
že bych s tou svojí měl asi také něco udělat. Hmmm...

A musím také říct, že jsem byl překvapen - i když už se pomalu blíží Vánoce,
tak tam ve všední den nebylo ani tolik narváno. Takže ačkoliv jsme nakoupili vcelku málo,
výlet jsme si užili a vybíralo se nám parádně.

 kuk!

kuk do leva...

... i do prava

botky na zimu

"něco roztomilého"

kabát Zara, mikina HM, jeans Bershka, boty Pull and Bear, taška Nike, šála z Anglie

2 komentáře :

  1. 1.)Kjůůt? Podle mě spíš kočézzzz! Ale kjůt taky:)
    2.)Ta třetí..frajer! Roztávám se *_*
    3.)Kde jsou ty fotky s inappropriate výrazem?? :D :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Adame,
    Pěkný blog, chválím Vám Váš nový zájem, nicméně mi to nedá...přečtěte si po sobě ještě jednou ten první řádek..

    S přáním hezkého dne,
    DK

    OdpovědětVymazat