čtvrtek 25. října 2012

Berlin Berlin

 

Minulý týden jsem se vydali na školní výlet do Berlína. Bylo to sice jen na den,
ale stihli jsme si prohlédnout většinu památek ve městě. Co mě na první pohled 
překvapilo a co také odlišuje Berlín od Prahy je jakési megalomanství, které tam 
ze všeho čiší. Všechno je tam velké, ale taky dost roztahané. Velké prostory
mezi budovami, vzniklé po vybombardování města v druhé světové válce, jsou tu na každém rohu.

Co ale mě ale upoutalo na druhý pohled, je jeho multikulturnost. Třeba když jsme potkali
pouliční tanečníky, kteří předváděli tríčky, které jsem neviděl ani v klipu u LMFAO!

Co se nakupování v Berlíně týče, tak jsem získal jen pár poznatků. Rozchod byl krátký
a za tu dobu jsme s kamarádkami stihl jen donutérii a Bershku. V ní jsem trhnul rekord, když
jsem si vyzkoušel čtyři jeansy za čtyři minuty a pak konečně našel svojí správnou velikost. Němci 
totiž myslí slim fit opravdu vážně. Do svého normálního čísla jsem se stěží narval a vypadaly
na mě jako legíny. Nicméně jsem bleskurychle vyzkoušel jiné a nakonec si je i odnesl,
a to za skvělých 25 euro (šest stovek v přepočtu). No nekup to :)

Jinak v Berlíně bylo pěkné počasí, ne ten pražský smogo-opar. Ale ten doufám brzo opadne, 
abych vám mohl ukázat i nějaký outfit s berlínskými jeansy.

Bershku a další obchody najdete v Europa Center na Breitscheidplatz.



Pro více fotek (a video) rozklikněte.. 


















 





  A protože jedno video vydá za tísíc fotek...

Žádné komentáře :

Okomentovat