pondělí 27. srpna 2012

Venice, Venice


from Venice, Summer 2012 














Tak a je to tady, konečně jsem se dokopal k tomu založit si vlastní blog! Už nějakou dobu
čtu zahraniční blogy jako Sartorialist a Mr. Porter a pár českých - A fake artist nebo Sandru
Leopardovou. A teď jsem se rozhodl přispět do blogosféry i já. Možná proto, že jsem trochu
exhibicionista a rád se o své zážitky a myšlenky dělím, nebo taky proto, že jsem moc českých
pánských blogů nenašel. Psát budu nejen o módě (nejen pánské), ale i o zážitcích nebo cestách
(jak můžete vidět v tomto článku), prostě o všem, co se v mém životě uděje a o co se budu chtít podělit.

První články plánuji věnovat právě cestám. Jednak to bude výlet do Benátek, který jsem podnikl
na přelomu května a července a jednak to budou fotky a tipy z dvou týdnů o letních prázdninách,
které jsem měl možnost strávit v Paříži.




































Ciao!

All photos by Adam M. - All right reserved

1 komentář :